ozdenizzz sabahları yumurta sarısı labne ya da lor 1 tane ceviz 2 bebe bisküvisi genellikle peynirle yumurtayı, cevizle bisküviyi karıştırıp veriyorum bu iki kombinasyonu çok seviyo kahvaltı da bazen bir tatlı kaşığı kadar elmada ekliyorum. Mama reddi yaşadığımız için son dönemlerde araya tarhana çorbası ya da tel şehriye çorbası yapıyorum tavuk suyu ya da et suyu ile akşamları da çoğunlukla biz ne yersek o da onu yiyo ama herşeyi ayrı pişiyo şuan için mesela bezelye yemeği yiyorsak ona ayrı yapıyorum tuzsuz yok denecek kadar az salça ile bazen yoğurt bazen ayran yapıyorum köfte tavuk et taze fasulye ıspanak kereviz pırasa genellikle 2-3 yemek kaşığı kadar yiyo ama yeni tadım yaptığı biseyse onu sevmediyse çok zorlamiyorum çünkü hemen alısamıyorlar. Balık kuru baklagil tadımı da daha yapmadık bazı meyvelerin de tadımını yapmadık sebzelerin de bu arada ben doktorumun tavsiyesi ne ise ona göre ilerledim