Kızlar oğlum şuan 2.5 aylık doğduğundan beridir burnunda bir ses var. Ya çok heyecanlandığında ya da uykuya geçtiğinde oluyor. Kbb doktoruna gittik sorun olmadığını zamanla geçeceğini söyledi. Ama neden olur ki bu tip durumlar. Hırıltı gibi de değil sanki boğazından geliyor gibi.