fistikannesii Bebeğim 3 aylıkken regl olmaya başladım bir sonraki ay da tam tarihinde geldi ancak bu ay 5 gün gecikti. Korunuyoruz ama insanın içine şüphe düşüyor emziriyorum düzensiz olması normal midir