Kızlar sezeryan doğum yaptım 17 gün oldu ameliyatım zor geçti kanamam fazla oldu ve normale göre doktor daha fazla ağrın olur demişti ama düne kadar normaldi ağrılarım ya da ağrı kesiciyi bıraktığım için mi bilmiyorum iki gündür dikiş yerinden belime vuran bi ağrı var arada sızlama da oluyor sağ bel ve arka bel kalçaya vuran ağrı sağ dikiş yerimde daha çok ağrı var sola göre böyle olan var mı bu ağrılar tahmini ne zaman azalır bebeğimi emzirmek bile işkenceye dönüşüyor