kızlar sabır falan kalmadı bende artık 2 ay oldu ya geceleri asla uyumuyor. Taa sabaha karşı uyuyoruz. Gündüz de öğlen uyuyor 2 saat o kadar . Sebebi ne olabilir ya ? 8 aylık kızım bu arada 23.30 da uyuttum 00:57 de kalktı emziriyorum uyuyor üstünü örtüyorum 10 dk sonra hopp kalkıyor . Sabaha kadar böyle devam ediyor. Ne derdi var gerçekten anlamıyorum artık ya