Arkadaşlar bu dönem herkestemi böyle ya yani kafayı yememe ramak kaldı gerçekten 21 aylık oğlum ve 4 aylık kızım var oğlum 10 da gece uykusuna geçiyor ve 10 dk yarın saate bir uyanıyor ve kızımıda uyandırıyor yani bir sıkıntısımı var diyorum bütün konforları sağlıyorum ama yokk yani sabrım ve psikolojim tükendi!!