Arkadaşlar 11 aylıgız dişimizde çıkmadı ek gıda cok yemiyor ben 3 ögğn hazırlamaya calısıyorum ara ögünlerde veriyorum ama diliyle geri itekliyor bazen yiyor bazen hiç yemiyor napmam gerekiyor emmek istiyor sürekli öyle 10 dakka emip de cekilmiyor bazen 20 dakka bazen yarım saat napmam gerekiyor lütfen bilgi verirmisiniz cok yoruyor artık 🥲