Merhaba Arkadaşlar
8 buçuk aylık erkek beneğim var kaşık bölgesinde şiş var hatta pipisinin üstündeki hemen bölgede şişlik var çocuk doktoru kaşık fıtığından şüpheleniyorum dedi ultrasona gönderdi sonuç bişey yok dendi çocuk cerrahiye gittik elledi burası şiş dedi ultrason baktı bişey yok çıkmış dedi önümüzdeki aya kontrol verdi bu durumu yaşayan var kasık fıtığı yok ama o bölge şiş ve inmiyor sebebi nedir bilen varsa cevap verebilir mi kafam çok karışık 😔