Canım aynı durumu yaşadık 3 gün yoğun bakımda kaldık . İnfluenza virüs enfeksiyon zatürre balgam öksürük hırıltı evinde öncelikle hiç bekleme eğer doktora gitmediysen . Öncelik doktor olsun . Herkesin bilgisi yorumu farklı benim de sana tavsiyem bakın tavsiye diyorum yapın mutlaka demiyorum benim çocuğumda uyguladığım yöntemler ile şuanlık iyiye gidiyoruz bu arada 50 günlükken yoğun bakımda yattık şuan 90 günlük size bana kalırsa bunları yapın . öncelik temiz hava alsın diye dışarıya çıkarmanızı önermiyorum herkes iyi demiş fakat burun içi kanalları dar olduğu için direk solunum yollarını etkiler hırıltıyı kat kat çoğaltır.
Onun yerine bebeği başka odaya alıp uyuduğu odayı 20 dk da olsa mutlaka Havalandırın .
Terletmeyin demişler bazı anneler olabilir herkesin kendi fikri ben eski usül kalın giydiriyorum çok şükür toparladı sorun yaşamadık. Bu arada terletin demiyorum yanlış anlaşılmasın :)
Daha sonra mutlaka bakın günde en az hırıltısı varsa nebül cihazı ile hava verin 15 dk tutup aşırı iyi geliyor
Burnunu izotonik su ile günde 3 kere yapın .
Bol bol emzirin
Önemli olan burnunun temiz olması bunlar benim deneyip fayda gördüğüm yöntemler .
Bu arada hava verdikten sonra mutlaka ters çevirip 5 dk sırtına pıt pıt yapın . İnşallah geçer inşallah hiç bir çocuk hasta olmaz 🤲♥️