Canım benim bebeğimde o aylarında aynıydı akşam belli bi saati vardı o saatten sonra huysuzluğu ekstra artar ağlaması ekstra artardı. Altını açınca rahatlardı. Kucakta gezdirince rahatlardı. Şimdi 3 gün sonra 4 aylık olucaz o ağlamaları biraz geçti gibi bence gaz sorunu geçtiğinden daha sakinledi ama tabiki yine ağlama krizlerimiz var ara ara. Sabredin büyüdükçe dahada kolay oluyolar ben kendi adıma bu süreçte onu farkettim☺️