Kızlar merhaba ben ailemin yanına geldim çok kez gelmiştim ama hep geri döndüm bu sefer şiddet gördüm geldim ve geri dönmeyeceğim 4 yaşında kızım var bana soruyor neden eve gitmiyoruz baba gidelim diye üzülüyor aklına geliyor bu sürede ne yapmam gerekiyor onu öyle görünce ağlıyorum oda üzülüp ağlıyor ne yapmam gerekiyor siz neler yaptınız :(