kagom27 ben de az önce ona baktım canım. 2 yaşında uyku gerilemesi varmış, ondan olabilir. Zaten doğdu doğalı uykuları çok kötü. Bir de son 4-5 gündür asla uyumak istemiyor ve yeni doğan gibi gecede 7-8 kere kalkıyor. Gündüz uykusuna yatırmak isteyince sürekli bir oyun bulup oynuyor. Baya zorlanıyorum bir kaç gündür .