gulsenn1 ben bu kadar çok giydirsem benimkinin 40 falan çıkar herhalde. Bence çok kalın giydiriyorsunuz. Terliyor, teri soğuyor ve vücutta soğuk olduğu için üşüdü sanıyorsunuz. Bizim evde sadece çocuğun yattığı yerde petekler açılmıyor. Oda ısısı 22-23,5 arası gidip geliyor. Peteği açıyorum soğuk oldu sanıp, oda ısısı 24,2 falan oluyor çocuk sabaha kadar elli kere uyanıyor sıcaktan . Bence sevmiyorlar sıcağı. Üzerine ben askılı atlet ve fermuarlı pamuklu bir tulum giydiriyorum. Tog falan da değil bildiğin pijama kumaşı gibi. Üzerine de kendi yorganı var onu örtüyorum çoğunlukta üzerinden atıyor, battaniyesi var onu örtüyorum değiştire değiştire. Bu kadar sıcağa alıştırmak ne kadar iyi bilemiyorum tabi. Kolay hasta olabilir gibi geliyor hep bana. Sizin için söylemiyorum genelleme yapıyorum. Hani kendim de yapsam öyle geliyor