Kızlar bebeğim an itibariyle 5 ay 22 günlük Aptamil 1 numara kullanıyoruz ve bir iki günlük maması kaldı 2 kutu Aptamil 2 numara var evimde 6. Ay tam dolmadan Aptamil 2 ye geçsem ne olur sorun olur mu böyle yapan var mı aramızda bi zararı olur mu bir hafta önceden 2 numaraya geçsem yani (1kutu daha 1 numara alcak param maalesef şuan yok)