ademe aslında gaz sorununun çoktan bitmesi gerekiyor bayağı büyümüş ek gıda süreci bile degil artık siz ne yerseniz ondan yeme sürecine gelmis. Bazı yiyecekler dokunuyor mu mesela oğluma mercimek çorbası cok dokunur verirken içine kimyon atıp veriyorum bir sıkıntı olmuyor