UrbanMom varmış. İnşallah sizde olmaz. İnatlaşma, ben artık bir bireyimden yola çıkan tripler, evden giderim tehditleri, kızılacağını bildiği halde aynı şeyi yapmaya devam etme, işine gelmeyince sen kötü annesin diye manipüle etme 😅 varda vaaar. Sadece olumsuz değil tabii ki olumlu şeylerde oluyor daha sohbet arkadaşı gibi, birlikte birşeyler yapmak keyifli hale geliyor ama krizlerde fena. Bakalım bundan sonrası nasıl olacak.