UrbanMom O günlerde gelecek şimdiden alıştırmalari, Allah yardımcımız olsun gittikçe zorlaşıyor.
Akşamları ışıkları actirmama, gündüzleri inatla ışıkları açtırma, kafasını yerlere vurması kendi canını acitarak ağlamaya çalışması krizleri, inatlasmasi, dediğim dedik olması, esir tutması arada güzel yanları da var tabi salonda pike var onu alıp benim üzerime örtüyor öpüyor seviyor yatırarak bazende tam tersi oluyor. Kalk diyor kalktığım için ağlıyor suçlu oluyorum otur diyor oturduğum için yapıyor aynılarını. Aklımda oynuyor desem yeridir. Karnım acıktı diyor hazırlıyorum başka içecek birşey istiyor yemiyor. İçecek istiyor içmiyor yemek istiyor. Tam kafa yemelik burada diyorlardı da bu kadar beklemiyordum. Şubat’ta tam 3 yaş olacak 3-4 aydır böyle diyordum 2 yaşta gün geçtikçe kötüleşiyor durum şimdi yine diyorum gün geçtikçe daha kötüleşiyor bu durum. .