Smilebaby_ teşekkür ederim 🥰 eğer mesela beş ayda onların verdiği parayı biriktirebiliyorsanız kendiniz ozamanda yazılmak mantıklı değil mesela 600 bin liraya yazıldığınızda organizasyon ücretiyle nerdeyse yarısını vermiş oluyorsunuz 5 ay sonunda 300 kalıyor yanş geriye o geriye kalan 300 bini biyerden borç bulaniliyorsanız hiç yazılmayın derim ben çünkü gerçekten o çekilen stres ve arabayı aldığınız gün yaşadığınız rezillik 😂 devir işlemlerini yapıyorsunuz para hemen yatmıyor akşam beşe kadar yatar diyorlar bekle ki para yatsın satıcıya karşı olan mahcubiyet o anki içinde oldugunuz durum bie daha hiç yaşamak istemediğim şeyler Allahtan bizim satıcı sağolsun çok iyiydi hiç sıkıntı çıkarmamasına rağmen biz okadar gerilip stres olmuştuk sıkıntı çıkaran tip olsa daha da kötü zaten galeriden alsanız sıkıntı yapmıyorlar zaten sistemi bildikleri için