Burcc ben de bugün böyle bir post açtım. Benim kızım da 26 aylık. Hem öğlen hem gece uykusuna 2 aydır çok direniyor. Artık iki gündür sinirim tepeme zıplıyor, kızıyorum . Bu seferde normalde pek kızmadığım için korkuyor. Sabah 7 olmadan uyanıyor. Öğlen zorla 13.00 gibi öğle uykusuna yatırıyorum . Akşam da direne direne normalde 9 da uyumuş olan çocuk taa saat 10 a kalıyor. 2 gündür müdahale ettim. Erkenden bezini değiştiriyorum, dişini fırçalayorum . 9 da uyutuyorum ama gel gör ki uyumuyor sürekli uyanıyor. Şuan 4. Kez uyandı. Öğlen de sürekli uyumamak için oyun çıkarıyor, bezini değiştirtmiyor kaçıyor. Artık tırlattım gerçekten. Doğduğundan beri uyumak bilmeyen bir çocuk. Yatırırım saatinde her ihtiyacını karşılarım, hacı yatmaz gibi her saat başı uyanıp durur. 26 aydır ne dişi bitti, ne atağı bitti, ne krizi bitti. Memeyi bıraktık gene aynı