Lütfen bildiklerinizi yazın ilk kez başıma geliyor.
Kafasını vurdu ve burnundan kan geldi. Morluk şişlik bakıyorum neresini vurduğunu anlayamadım. Kulak arkasına baktım herhangi bir belirti yok. Ve hemende uyudu. Bilincinde mi değil mi anlayamadım. Normalde uyutmazdım ama 8 den bu yana zaten uyumuyordu ondan uyku konusu normal seyri de olabilir. Ailelere anlattım götürme acile dediler bulunduğumuz yerde acil gerçektende hiç bir şey yapmıyor. Gece boyu takipte olacağım neler yapabilirim?