Düm doğum yaptım bebeğimi sadece birkere görebildim solunum sıkıntısından dolayı bu hastene yetersiz diye baska hastaneye sevk edildi😥bugün yoğun bakımdaki drla konuştum şuan desteksiz nefessiz alabiliyo ama ben son zamanlarda bi idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim her ihtimale karşı antibiyotik tedavisine başlamışlar bazı değerleride düzelmiş ama çıkmayan bi kan kültürü daha var hiç sıkıntısı olmasa tedbir amaçlı tuymalıyız dedi dış dünyaya tam adapte olabiliyomu diye bakmamız lazm dedi gün vermedi çok merak ediyorum bütün doğuranların bebeği yanında sesleri gelio bn boş boş duruyorum çok özlüyorum üzülüyorum süt istediler agızdanda beslenmeye baslamış sütüm ilk bi geldi ama şimdi damla damla. Ne zaman cıkar bebeğim bu süreçten geçenler destek olun nolur