aysebilgee Allah’ın izniyle atlatırsınız merak etmeyin, gelince de doya doya hasret giderirsiniz 😇 çok zor biliyorum bu hisler , ben en kötüsünü yaşayacağımızı düşünmüştüm hep ama şimdi iki yaşında şükürler olsun. Kendinizi de hiç suçlamayın , hatta erken fark edilmiş buna sevinmek lazım, zor fark edilen bir virüsmüş çünkü. Muhtemelen çok uzun sürmeyecektir iyileşme süreci. Benim kızım erken doğumdu risk kategorisindeydi. Ona rağmen 5. Günde taburcu ettiler. Sizin de öyle olacaktır. Allah şifasını tez zamanda versin inşallah