kamieglenen01 Bir aylık bebeğim var Hipp organik mamayı kullanıyoruz 60 ml veriyorum eskiden verdiğim zaman rahatça doyurdu şu an doymadığını düşünüyorum çok mama vermeyi de korkuyorum bir şey olur fikir verir misiniz ne yapacağımı bilemiyorum
Lazziya23 kamieglenen01 bezlerine ve kilo alımına bak günde 5 6 çişli bez çıkartıyorsa doğru yoldasındır
kamieglenen01 Lazziya23 günde 5 defa bezini değiştiriyorum 1 yada 2 defa kakasını yapıyor başka zaman çişini yapıyor
kamieglenen01 kimbumadam maması bitiyor ama hala içmeye çalışıyor biberonu ağzından çıkardığım zaman çok ağlıyor ve biberonu arıyor
kimbumadam kamieglenen01 Şu an doyduğunu anlayabilecek ayda değil yanlış hatırlamıyorsam 3.ay gibi oluyordu. Hani emme refleksi var ya , gazı olsa bile içer Kilo takibi olmadan artırmayın bence Ya da bir kaç kez 90 cc yapın içinde 70/75 cc bırakın öyle deneyin
gulsenn1 kamieglenen01 doymuyor ve mama istiyor cc ml takılmayın bebek ne kadar da doyup uyuyorsa o kadar verin ilk 2 ay aynı hatayı yaptım hatta doğduğundan beri yeteri kadar kilo alamamıştı bu yüzden doktor dedi ki ilk üç ay mamayı içerken uyuyorsa yada bitince doyuyordur
kimbumadam kamieglenen01 Bu arada kaygı çok zor , doyuyo mu iyi mi derdini anlatamıyo ya ben anlayamazsam hissini hepimiz yaşadık.Minik seni yönlendirecek merak etme 🥲
Bebegimm1 kamieglenen01 ne kadarlık bebeğinz bilmiyorum ama her ay aynı miktarda kalmıyor büyüdükce mideside gelişiyor ben ayın sonu gelmeden 30 cc yükseltirdim yada aynı sizin ki gibi tepkiler verirdi doymazsa üstüne 30 daha yapardım
kamieglenen01 Bebegimm1 bebeğim bir aylık mamasını verdim yeni 60 cc yaptım bitince ağladı sonra bir daha 30 cc verdim hepsini bitirdi ve hemen uykuya daldı😄
Bebegimm1 kamieglenen01 büyüyorlar her geçen zaman 🥰siz her ay 30 cc artırırsınz o size ağlayarak derdini anlatır anlarsınız. öyle öyle dilinden anlıyorsunuz neye ağladı neyi oldugunu 🥰
Ftet kamieglenen01 mama vermeyin diyenleri dikkate almayın lütfen sonra beslenme sorunladı çıkıyor midesi küçük kalıyor ek gıda bile az yiyor ben şunu farkettim mamayı iştahla içen çpcuk ek gıdada da iştahlı oluyor ( iştahsız bebrk çok zor mama reddi yaşamak çok zor ) içiyorken bıfakın içsin yesin istediği kadar ya :)
livanurvealpinannesi61 kamieglenen01 1 aylık bebek için 60 ml az şuan 90-150 ml arası mama içebilir. Miktarı artırıp bakın siz .