Balparem13 ya niye zorluyorlarsa bu isim konusunda benimde fatma ismini dedem koymuş birgünde bana fatma fatmacığım demedi 😄.. aynı dedem oğlumada vefat eden babamın adını koyacak gibiydi esim ben kıramam dedeni dedi, dedim ben istemiyorum kırarım gerekirse napayım.. biraz zor sanırım göktuğ ve eymenler.. ama oğlumun adı Koray oda çok hareketli bence erkekler hareketli.. isim enerjisine bende inanırım sevmediğiniz ismi koymayın herkesin adı aynı mı olsun sülalede deyin geçin ☺️