Smilebaby_ Kızlar oğlum 2,5 ay sonra 3 olacak artık başlamak istiyorum beze ben başlamak istemiyorum bu şekilde daha rahatıma geliyor ama bğyğdü artık 😂nasıl başlamalıyım var mı tavsiyeniz vs bütün Önerleri bekliyorum
Cisemcagan17 Smilebaby_ öncelikle ben bol bol anlatım sen büyüdün senin yaşindakiler boxer külot giyiyor diye tuvalet eğitimi kitabı aldım cırt cırtlı onları yaptık anlattım tuvalet şarkısı açtım internetten ilk önceleri lazımlığa oturmak istemiyordu sonra yiğenim gelmişti o oturunca bizimkide oturmaya başladı 2 günde öğrendi şükür birde bezi birden bire çıkardım gece ve gündüz hiç takmadım
Smilebaby_ Cisemcagan17 oyyyy maşallah ne güzle biz sadece altını değişirken eh eh pis pis diyor o kadar ya