ozgegcmn10 Bebeğim 4aylık kilo olarak biraz gerideyiz doktorumuz kaşık mama verebilirsiniz dedi fakat herhangi bi ürün önermedi Yardımcı olabilir misiniz?
Garfield ozgegcmn10 her markanın 4 aylık bebek için kaşık maması yok maalesef. Ben hipp in yulaflı olanı kullanmıştım o 4. Aydan itibaren kullanılabiliyor. İlave şeker içermiyor tatsız olduğu için formül sütle yapıp içine biraz elma rendeliyordum. 1 tatlı kaşığı mamadan koyup formül sütle sulandırın başlangıçta 2-3 çay kaşığı verin her gün bir iki çay kaşığı artırırsınız. Henüz katı gıda almadığı için alıştırarak gidin. 3 gün kuralıyla elma suyu deneyin alerji durumu olmazsa biraz elma suyu koyarsınız daha severek yer. Günde 2 kere verebilirsiniz. Sabah akşam olarak fazla vermeyin
Ndderdem ozgegcmn10 kaşık mama almayın derin. Kendiniz yapın mamayı her şeyii var internetten yulaf unu buğday ruşeymi falan... yınede bulunsun dıyosanız penolopegurme diye bebek gıda ürünleri satam fırma var ona bak ıstersen
ozgegcmn10 Garfield peki kilo alımı nasıl oldu fark ediyor mu? Bu konuda bi hayli acemiyim deneyimlerinizi paylaştığınz için teşekkür ederim 🙏
2019drnsu Garfield merhaba bu formül sütle sulandırın dediğiniz normal biberon maması mı? Ben hipp veriyorum kızım dört aylık meme fazla emmiyor da tarifin orasını anlayamadım
Cqdm46 24 saat içinde tüketin diyor ama bi sabah bi akşam verince bitmiyor kavanozun tamamı. Sizler kalanı veriyor musunuz yoksa atıyor musunuz? Bi de daha doğal olması için evde neler verilebilir 5. Ayındaki bebeğe acabA🙄
Garfield Cqdm46 kaşık maması toz olarak satılanlar 3 hafta muhafaza ediliyor. Sizin dediğiniz kavanoz maması. Kavanoz mamaları hipp in açıldıktan sonra 3 gün dolapta muhafaza ediliyor. Milupanınki 48 saat dolapta muhafaza edilebiliyor. Islak kaşık sokmayın hepsini yedirmeyeceksiniz kavanozdan yedirmeyin yiyeceği kadarını kaseye alın kavanozu sıkıca kapatıp buzdolabının rafına kaldırın kapağına koymayın. 3 gün kuralıyla tek tek patates havuç elma armut ve yoğurt tadımları yapabilirsiniz
Garfield ozgegcmn10 ben aslında kilo alımı için almamıştım biz sadece mamayla beslendiğimiz için 4. Ayda ek gıdaya başladık sağlıklı lif alsın diye almıştım sadece akşamları veriyordum gece tok tutsun diye. Kilo probleminiz varsa ufak ufak tadımlara başlayabilirsiniz siz de.
Garfield 2019drnsu merhaba yok hipp in yulaflı kaşık maması toz oluyor suyla veya formül sütle yapıyorsunuz. 60 cc formül süt yapıyorum ben kaseye döküyorum yulaflı kaşık mamasından muhallebi kıvamı olana kadar ekliyorum yavaş yavaş içine elma rendeleyip ekleyip yediriyorum 7 aylığız biz siz daha küçükseniz bu miktar size fazla gelebilir daha az yaparsınız
2019drnsu Garfield peki formül süt şart mı suyla yapılıyor mu ? Benim amacım daha fazla mamaya para vermemek açıkçası haftada 80 tl hipp 350 gramı bizi zorluyor bazen 🤷🏼♀️😊kaşık mama neyse de. Azaltmak istiyorum formül mamayı, kaşık mamaya ağırlık versem yerini tutar mı onun ?
Garfield 2019drnsu siz formül süt ü kaç kere veriyorsunuz? Formül süt anne sütüne yakın olarak üretildiği için içindeki vitamin ve minareller fazla kaşık mama onun yerini tutamaz bu arada suyla da yapılabiliyor. 2 kere veriyorsanız kalanını anne sütü alıyorsa verebilirsiniz formül süt yerine sabah akşam olmak üzere iki kere. Ama ağırlıklı olarak formül sütle besleniyorsa karşılamaz. Yulafı ekmek olarak düşünün formül sütü karşılamaz.
Trabzon Kızlar tam bana göre post açılmış. Benim kızım da 4,5 aylık anne sütü ve hipp mama kullanıyorum . Geceleri 2 saatte bir uyaniyo gece bende kasık mama vermek istiyorum tok tutsun diye ne verebilirim acaba