balmelinam Bu anlattıklarınız iyi şeyler. Konuşulanı anlıyor. Oğlum da 17 aylık 10-15 civarı kelimesi var ama basit kelimeler mama, su, dede, atta gibi. Ama alkış, baybay, gel gel filan da yapıyor, ikili cümle gibi anne ver filan demiyor pek. ben de doktoruna sorduğumda normal dedi. Bir de gelişmesi için mesela suluğunu işaret ile isterse vermeyin, su mu diye sorun, ya da suluğun yanındaki oyuncağı filan verin anlamamış gibi yapın teşvik edici olur demişti doktoru.