sedanur1710 Ekranla birlikte yemek yıyordı bebegım ekranı kestım suan yemek yemıyor keseli 2 gün oldu. Sizce nasıl yedırmelıyım
yasemin0000 sedanur1710 camın kenarında dışarıyı seyrederek yediriyorum kendim şarkılar söylüyorum özellikle Ali babanın çiftliği :) her öğünümüz 40 dk sürüyor
myavocado sedanur1710 Şarkı söyleyerek , parmak kuklalar var onları oynatarak, camdan dışarıyı izleyerek, onlar ne ilgisini çekecek bir nesne vererek ( mesela kepçe, ke kalıbı v.s)