Hayırlı olsun güle güle büyütün inşallah. Benim de az olmuştu. Ped yeterli oluyor. Beni kızom 6.5 yaşındaydı kardeşi doğduğunda. Kıskanma olmadı ama farklı davranışlar gösterdi, söz dinlememe ağlama krizleri kardeşini uyandırmaya çalışma vs. Bunlar da bir nevi kıskançlık oluyor sanırım. Kreşe gönderme imkanınız varsa iyi olur bence. Okullar açılınca rahatladım ben