yagizsmom Oniko marka tırnak suyu var trendyolda sipariş verin .2 damla damlatın sabah ,öğle,akşam toplam 6 damla olucak şekilde…Batıklarda, iltihaplarda birebirdir.Ben kendi ayak batığım için kullandım iltihaplanmıştı ,geçirdi hemen . Bebeklerdede etkili olup geçirdiğini duydum . Acısını sızısını hemen alıyor. Eğer alırsanız zaten Antibiyotik gibi ,kendiniz sulandırma çizgisine kadar su koyup çalkalayıp kullanıyorsunuz . Kullandıktan sonra kapağını takıp kaldırın hemen kapağı minik boğazına falan kaçabilir Allah korusun .İyi akşamlar diliyorum…