AtesPerisi mantar olmuş benim oğlum da öyle oldu . İnanın çocuğum 11 aylık ilk doğduğunda gaz damlası yüzünden bir kere pişik oldu. koskoca yazı İzmir’de geçirdik bugğne kadar bi daha pişik olmadı çok şükür. Ama bir gün a101 de indirim var diye molfix almıştım bez 2 günde mantar etti çocuğumu. Neden a101 diyorum çünkü bu zamana kadar ya e bebekten ya da Migrostan alıyordum. Bir kez a101 den aldım ve 10 gün mantarla uğraştım ve o pakette bir sorun vardı gerçekten. Her seferinde bez taşar mı taa sırtına çıkıyordu. Çişi bile taşıyordu 2 saat içinde. Doktor da söyledi zaten ya ıslak mendil ya bezden olmuştur diye. Doktor mantar kremi ve hametan vermişti 1 haftada geçti çok şükür