Arabayı alalı daha 5 ay oldu sıfır değil düğüne gittik eşimin yigeni kg çok diye öne oturttuk düğün salonuna geldik kapıyı açtı arkadan gelen araba vurdu çizdi aynasi kırıldı karşı tarsfta bişey yok ama inerken bı sağına soluna bakmaz mi insan biz hataliyiz zaten park yapilmamasi gerekn yerde durdu eşim siz geçin düğün salonuna ben arabyi park edip geleceğim dedi arabanın kaskosu var ama tahmini 30 bin gideri var diyor eşim arabayı satarken değer kaybı da olacsk yani biz telafi edelim gibi biseyde denmedi böyle bı durumda nasıl olmalı sizce