ayssbus oğlum şuan 13 aylık. Emzirmeyi kendi 1 hafta önce sonlandırdı. Zaten sadece gündüz emziriyordum. 8,5-9 aylık arası ben kendim gece emzirmeyi kestim. Sabaha kadar en az 10 kere uyanıp 2-3 dk emip tekrar uyuyordu. Hani doymuyor mu aç mı diye kafayı yiyiyordum. Bir ara sütü sağıp biberon ile veriyordum, hani süt ne kadar çıkıyor göreyim diye. 100ml-150ml arası çıkıyodu. İçtiği süt en fazla 30cc kadardı. Sonra alışkanlıktan yaptığını anladım. Birden çat diye kestim vallahi😅 ilk başta tabi ki zor oldu. Uykuya geçemedi, ağladı. Ama sonra alıştı. Uyumaya başladı. Demekki açlıktan uyanmıyormuş dedim. Sizinki de öyledir diyemiyorum çünkü doyup doymadığını siz bilirsiniz