Merhebalar. Bebeğim 14 aylık fakat yürümüyor. Sıralama var. Tutunarak yürür. Amma ayaküstünde serbest durmaz. Mesela ben onu kucağımdan yere bıraktığım zaman hemen dizüstü çöker, serbest durmaz. Nadiren adım atar serbestce. Mesela 1 gün 1-2 adım atdı. Aradan günler geçti durdu 7-8 adım atdı. Amma sonrası yok. Bu bebek yürürmü? Neden yürümüyor? Acaba doktora götürmelimiyim yoksa beklemelimiyim? Yardım edin annelerr