Merhaba güzel anneler🥰 kızım 5,5 aylık bu zamana kadar yoğurt falan verdim ufak ufak. Ayımız dolunca tamamen tadımlara falan başlıycaz inş. Sizden ek gıdaya başlayınca sağladığınız düzenden bahsedip yardımcı olmanızı istiyorum 🙏🏻 Yani mesela gün içinde ek gıdaları ne zaman verip tadımları ne zaman ve ne kadar yapmalıyım?