[silindi] gece daha zor oluyor 2 saat benmde oluyordu, ama gündüz daha istikrarlı olmanız lazm yani uyandırmak zor oluyordu ben yatırıyordum yarım saat sonra tekrar başa sarıyorduk ve 15 günde bişeyi kalmamıştı yani, sık sık emzirdiğiniz sürece atlatırsınız inşallah.