[silindi] canim bizim sariligimiz 17 ile basladi 18 gun surdu ve 12,9, en son 6ya dustu doktor takibi birakti bebegim suan 1 aylik gozlerindeki sarilik yeni yeni geciyor sarilik konusunda sakin ol elbet geciyor. Bizimki cok yuksek olmasina ragmen gecti isin bile almadik. Ama cok sık emzir 2 saat cok fazla yarim saat hatta 1 saat de bir emzir. Uyandiramaman cok normal seni cok iyi anliyorum altini ac ayaginin altini gidikla burnunu sık yavasca uyanir. Kilo ve mama konusunda da benim bebegim 3.320 dogdu 38 haftada.. 2 gun arayla sarilik takibi icin gittigimizde 35 gram almisti gunde 15 cc mama ver dedi. Vermedim... 1 saatte bir emziriyordum yarim saatte bire indirdim ve beslenmeme dikkat ettim. 2 gun sonra tekrar gittik 60 gram almisti. Doktor verdinmi mama dedi evet dedim tamam gayet guzel kilo almis birakabilirsin dedi. Demem o ki verme mama falan. Saeiligi cabuk gecsin diye mama tavsiye ediyorlar. Kaka yapmasi falan cok normal. Bebegin doymama belirtisi gostermiyirda aglamiyorsa huysuz degilse mama falan verme derim ama yinede sen bilirsin canim. Gecmis olsun.