gizemzumraa Normal. Oğlumun bir yaş doğum gününde hiç dişi yoktu, ilk dişleri 13 aylık iken çıktı alt iki diş. Şu an 17 aylık, altta iki, üstte dört sadece altı dişi var. Diş konusu beni de endişelendiriyordu, doktorumuza sürekli sorduğum bir konu ama hep normal olduğunu söylüyor