queen352 UykuPerisi_ munchkin güzel evet ben pipetli ve 360 derece mucizevi bardağını aldım kızım daha pipet mantığını çözemedi ısırıyor sürekli ondan pek kullanamıyorum philips avent kullanıyorum mecburen
UykuPerisi_ queen352 bende birçok kişide gördüm pipetliyi kavrayamıyorlar ıs. Philips acente öneriyorlar sizce nasıl kullanımı? Bardakmolan mı yine pipetli olan mı tercih ettiniz ?
queen352 UykuPerisi_ benim suan kullandığım alıştırma bardağı ilk ek gıdaya başladığımızda almıştım 10,5 aylık oldu halen onda veriyorum onu ısırınca su geliyor çünkü😬 Yinede pipete alışsın diye uğraşıyorum bakalım ne zaman olcak☺️