meryemkirci Kızlar kızım 15 aylık akşam 9 da uyuyor ve bazen sabaha kadar 3 defa, en az 2 defa mama için uyanıyor. Gece uyumadan yemek yedirsem de muz falan da yedirsem uyanıyor. Napıcam ben bu mamayı nasıl bırakıcam ya
livanurvealpinannesi61 meryemkirci gece beslenmesini kesmeniz gerek artık sağlıklı değil çünkü tek çözüm kesmek mamaya kalkınca mama vermeyin alışır zamanla
Minikprenses_1 meryemkirci benimkide aynı önerisi olan yazabilir mi dedikleri gibi açlık değil büyük ihtimalle alışkanlık
Pamukhanim_ meryemkirci alışkanlıktan olabilir ben gece beslenmesini 13. Ayda kestim 15. Buçuk aylık çık sık uyanmaya başlamıştı keseli 1 kere falan uyanıyor bazen hiç uyanmaz çok güzel yemek yerse uyanmaz benimki istahsiz da
lovebabyy Pamukhanim_ Bende gece beslenmesini 13 aylık olmak üzereyken kestim. Kesme sürecim 1 hafta filan sürdü sonra 3-4 gece çok güzel uyudu ama o kadar. Şimdi 14 aylık gece en az 2 kere kalkıyor o da şanslıysam. Emziği verince hemen geri uyuyor ama sonuçta uyanıyoruz yani bazen 5,6 defa kalkıyor. Artık beslenme alışkanlığı filan kalmadı yani niye böyle olabilir anlamadım.
bebiskoveannesi meryemkirci aynı benim oğlumda 15 aylık sayılır. Gece beslenmesini kesmeye çalıştım ama başaramadım. Kalkınca çığlık kıyamet ağlıyo emmeyince 😢 ne yapcam bende bilmiyorum. Gece uyanmadan uyumak istiyorum artık
Pamukhanim_ lovebabyy benimde kesintisiz 2 buçuk aydan 15 kere ancadır. 1 defa uyanır fazlası yok ama şanslıysam yarım saatte geri uyur ama bu aralar en az 1 buçuk saat uyanık kalıyor 5 saati bile gördüm
herseyimcocuk meryemkirci gece uyandığında muz veya su vermeyi deneseniz, bu yaş aralığında gece sık sık emme isteği oluyo çocuklarda, ya da kısa bi kucakta pış pış yapın bakalım uyuycak mı ya da emiyosa kısa bi emzirme bir iki dk