Kızlar merhaba ben şu an İstanbuldayım , diş tedavi sürecindeyim dişlerim kesildi (Zirkonyum tedavisi için ) ama hemen yapılmayacak süreç biraz uzadı maalesef, şu an plastik diş takılacak üst dişlerime yarın İnşallah ve 6ay gibi kalacak onlar , diş rengini seçtik alt dişlerimin aynı rengi olacak ama alt dişlerim çok beyaz değil gebelik doğum süreci derken dişlerime bakım yapamadım maalesef fırcalama dışında , (yani yıkatma temizletme vs yapamadım ) , üst dişleri sizce alt ile aynı renk mi seçmeliyim yoksa daha beyaz mı olmalı fikirlerinizi bekliyorum? birde bu soguklar nedir arkadaş yaaa (:😩