mrymm42 Adetim 1 gün geciktigi için dün test yaptım pozitif çıktı bugun kadın doguma gittim ultrasonda çıkmadı olmayabilir dedi kan testi istedi sonuca e nabızdan baktım 2008.7 bilen yazabilirmi
vitability07 mrymm42 hamilesin hayırlı olsun. Gebe olmayanlarda 5 in altında çıkar genelde. Senin değerin bayağı yüksek.
aysebb mrymm42 Evet var şuan. Görünmeyebilir normal. Sağlıklı bir gebelik olup olmadığını anlamak için 2 gün sonra birdaha kan verin. Bazen kese 5 haftaya kadar görünmeyebiliyor
ahlas702 Sağlıkçıyım 2000 küsür pozitif yani 5 üzeri zaten hamilelik anlamına gelir fakat her anlamda değerlendirmek için 48 saat sonra 2 katına çıkması gerekir değer sağlıklı gebelik olması için değer arttıkça ultrasonda kese görüşür hale gelir
Nanem123 mrymm42 benimde böyleydi kadın doğuma gittim ultrasonda birşey çıkmadı bir hafta sonra gel dedi bu sefer gittiğim de kese vardı sadece sonra bir hafta sonra tekrar gel dedi sonra gittiğimde ise kalp atışını dinledim
hamcokelek33 mrymm42 benim de 1 gün gecikmişti 1600lerde çıkmıştı beta. 1 hafta sonra kese gözükmüştü
aleynaderin1 mrymm42 hamilesin ben 100lerde öğrenmiştim ama kese kalp atışı için 7 haftayı bekliyorlar genelde