Hangi mamayı veya biberonu kullanıyorsunuz benim bebiş reddetmeye başladı bi türlü emmek istemiyor çok zorluyor göğsümde yeterli süt olmadığı için göğsümde bi sıkıntı çıkarmıyor ama mamaya gelince olmuyor mama olarak golden goat biberonunuda wee baby kullanıyorum ilk başlarda hiç sıkıntı yoktu güzel güzel emiyordu birden böyle oldu