Svgcarim biz de meme+mama yapıyoruz 3 aylık bebeğim, emzirdikten sonra doymadığını düşünürsem 60 cc mama yapıyorum mamasını veriyorum bazen biraz içip bırakıyor bazen de tamamını içiyo tamamını içerse 30 cc daha yapıyorum o şekilde tamamen doyuruyorum günlük 200-300 cc arasında anne sütüne ek mama alıyordur. biberon olarak philips avent biberon emziğini 3 numara kullanıyoruz meme reddi yapmadı