Yeni başladık 3 gün oldu ama bebeğim çok huzursuz 1 hafta öncesi sünnet oldu ondan huzursuz sanıyordum ama kabız olduğu için gaz sancısından cıglık çığlığa ağlıyor sanırım, hiç keyfi yok hep ağlıyor. Kafayı yemek üzereyim sabah saat 5’te 6’da nefesi kesilene kadar ağlıyo bi kaç gün daha devam edeyim mi ilaca alışır mı yoksa bıraksam mı bilemedim. Doktor da özel olmadığı için maalesef bilgi alamıyorum. (4.5 aylık bebeğim)