handan36 12betul haklısınız bebeğim ilk aylarda hep huzursuzdu kolik bebek gibi geçmez dedik geçmeye başladı sadece gaz sorunu halen var
denizeylul handan36 benimde şuan mesela kucağımda uyuyor 2 saat oldu ama koysam yatağa 30 dk uyurdu :(((
handan36 denizeylul 4.ay aşı yaptık dün çok huzursuz ateşlendi aslında 3.aydan beri hep kucağımızda olduğu için uykusuz gündüz yok gece sık uyanır bende alıştım bu rutine yaşıyorda olabiliriz atak haftasını. Kolik bir bebek 😃
handan36 yagizmom_ ben alıştım galiba gaz sorinu hep vardı hep kucakta sakinleşiyordu. Şimdi de hep kucağımızda uykuları çok az atak haftası olmuş olsada anlamadım belki 😃
yagizmom_ handan36 bizimkide öyle kucakta olmak ve uyumak istiyor hep bir atak bitip diğeri başlıyor zaten yakalayamıyor takip edemiyor insan 😀
zynp0707 iipos sizin 4.ay atağı ne zaman başlayıp ne zaman bitmişti ? Her bebeğin farklıdır belki ama bizimki hala bitmedi 5 aylık olduk,3,5 aylıkken başlamıştı