5 aylık bir haftadır ek gıdaya başladık Dün ve bugün yoğurt vermiştim Bir de bugün çok az kabak yedi Yoğurttan olabilir mi Bugün 7 kere falan kaka yaptı ishal olduğunu nasıl anlayacağım Her zamanki gibi sulu kıvamda gaz çıkartır gibi sesli yapıyor bazen yeşilimsi bazen Sarı bazen çok bazen azıcık