Merhaba arkadaşlar bebeğim 26 haftalık Prematüre olarak doğdu şuan 36. Haftasında ancak kalbi için ilaçlar kullanıldı biraz kapandı ama yeterli olmamış şimdi 2 ilaç kullanılıyor birini daha arttırmışlar doktor işlem görebilir dedi bebeği Prematüre olup kalbinden işlem gören oldu mu nasıl geçti süreç nasıldı bebek hemen toplayıp evinize geçtiniz mi