Bebeğim 8 gün önce boğaz enfeksiyonu geçirdi. antibiyotik verdi acildeki doktor 9 ay 20 günlük. 7 gün kullandık bıraktık. İyileşti fakat iştahı daha yok 150 cc mamayı zor bitiriyor iyice azaldı neden böyle bilmiyorum süzüldü bir de çok üzülüyorum ne yapmam gerekiyor😔