Merhaba Oğlum 9 aylık 2 ayına yakındı farkettiğimde ilk başta doğuştan olan tüylerden sandım dökülür diye bekledim dökülmedi. Orta yoğunlukta kıl var testislerinde çocuk doktoru endokrine yönlendirdi o da genelde pişik önleyici kremlerden de oluyormuş dedi ve hormon testi istedi yine de . hormon dengesizliğine dair başka belirtimiz yok BAŞINA GELEN VAR MI ? Ne yaptınız